AKTUALNI RAZPISI - ZAPOSLITVE
Pridružite se ekipi, usposobljeni za izvajanje protokolarnih in tržnih storitev na najvišji ravni. Imate izkušnje v kuhinji, strežbi in hotelirstvu, ste se pripravljeni nenehno izpopolnjevati in vam pestra dinamika dela ne predstavlja ovire, ampak izziv?
Pošljite svoj življenjepis po elektronski pošti: kadri@brdo.si.
PROTOKOLARNI STROKOVNI SODELAVEC (VELENS)
V našem prestižnem objektu iščemo protokolarnega strokovnega sodelavca, ki bo s svojo prefinjeno gostoljubnostjo in strokovnim pristopom ustvarjal/a nepozabno izkušnjo za naše goste. Če vas veseli delo v velnesu in želite postati pomemben del naše ekipe, vas vabimo, da stopite v svet elegance z nami.
Iščemo kandidate s:
- Višješolsko strokovno izobraževanje / višja strokovna izobrazba
- Višješolsko izobraževanje (prejšnje) / višješolska izobrazba (prejšnja)
- poznavanje velneških storitev
- 6 mesecev delovnih izkušenj v velnesu.
Nudimo:
- pogodbo za nedoločen čas z trimesečno poskusno dobo,
- redno plačilo,
- profesionalno delovno okolje na prestižni lokaciji,
- izkušeno ekipo sodelavcev,
- delo in pridobivanje izkušenj,
- odlično referenco,
- brezplačno parkirno mesto,
Naloge in odgovornosti:
- Aktivna prodaja Wellness tretmajev, storitev in drugih produktov;
- Priprava in pošiljanje ponudb;
- Opravljanje blagajniških in drugih denarnih poslov v recepciji;
- Sprejem gostov, informiranje in skrb za dobro počutje gostov;
- Varovanje gostov, njihovega imetja in imetja družbe;
- Evidentiranje in hramba najdenih predmetov ter vročanje le-teh lastnikom;
- Reševanje posebnih želja, pritožb in reklamacij gostov na nivoju svojega dela;
- Po potrebi nudenje prve pomoči v primeru manjših poškodb;
- Sprejemanje telefonskih prošenj za informacije in rezervacije, posredovanje telefonskih klicev in e -pošte;
- Sporočanje o evidentiranih okvarah v Wellnesu in skrb za odpravo;
- Skrb za pripravo savna centra skladno s standardi;
- Izvajanje savna ritualov:
- Skrb za osebno urejenost in urejenost delovnega okolja;
- Prenos informacij, aktivno sodelovanje z vodjo, sodelavci in drugimi oddelki;
- Skrb za zadovoljstvo uporabnikov in zdravje ter varnost gostov;
- Udeležba na usposabljanjih, skrb za osebni razvoj in izboljševanje kakovosti dela;
- Opravljanje drugih del v skladu z usposobljenostjo po navodilih nadrejenega in/ali organizacije.
PROTOKOLARNI VODJA STREŽBE
V našem prestižnem objektu iščemo protokolarnega vodjo strežbe ki bo s svojo prefinjeno gostoljubnostjo in strokovnim pristopom ustvarjal/a nepozabno izkušnjo za naše goste. Če vas veseli delo v gostinstvu in želite postati pomemben del naše ekipe, vas vabimo, da stopite v svet gostinske elegance z nami.
Iščemo kandidate s:
- srednjo strokovno izobrazbo ALI srednjo splošno izobrazbo,
- osnovno ravnjo znanja angleškega jezika (pogovorno) in vsaj še enega izmed naslednjih jezikov (nemščina, ruščina, italijanščina, francoščina, španščina)
- 5 let delovnih izkušenj v strežbi.
Nudimo:
- pogodbo za nedoločen čas z dvomesečno poskusno dobo,
- redno plačilo,
- profesionalno delovno okolje na prestižni lokaciji,
- izkušeno ekipo sodelavcev,
- delo in pridobivanje izkušenj na pomembnih poslovnih in protokolarnih dogodkih,
- odlično referenco,
- brezplačno parkirno mesto,
- možnost opravljanja dela na Bledu.
Naloge in odgovornosti:
- vodenje, nadziranje in usklajevanje dela delovnih skupin v strežbi, ki so sestavljene iz zaposlenih, študentov, praktikantov in pogodbenih izvajalcev, ki izvajajo strežbo v okviru dogodkov na posameznih objektih,
- sprejem, potrjevanje in evidentiranje naročil in rezervacij ter priprava ponudb v sodelovanju s prodajno službo,
- sodelovanje in usklajevanje s službo za kulinariko pri oblikovanju dnevne, sezonske in a la carte ponudbe,
- streženje hrane in pijač ter svetovanje pri izbiri in serviranju vin skrb za operativne zaloge pijač, napitkov in cigaret ter za zlaganje, sortiranje in popolnitve,
- izvajanje organizacijskih del za izvedbo posameznih dogodkov,
- strokovno svetovanje pri izbiri hrane in pijače,
- skrb za materialno poslovanje in odgovorno obračunavanje storitev,
- predlaganje, načrtovanje, usmerjanje in usklajevanje aktivnosti za razvoj kulinarike in strežbe,
- vodenje in vzdrževanje zahtevanih evidenc, dokumentacije in baz podatkov,
- skrb za izvajanje in nadzorovanje izvajanja sanitarnih, higienskih in zdravstvenih predpisov ter predpisov za varno delo in požarno varnost,
- skrb za osebno urejenost in brezhibno čistočo delovnih prostorov, strojev, pripomočkov in opreme ter njihovo delovanje,
- skrb za izvajanje sanitarnih, higienskih in zdravstvenih predpisov ter predpisov za varno delo in požarno varnost,
- opravljanje drugih nalog na področju dela po odločitvah in zahtevah vodje.
PROTOKOLARNI RECEPTOR VI
V hotelu v okolici Kranja iščemo posameznika, ki si želi postati del naše edinstvene izkušnje. Če vas privlači čar narave in ste predani gostoljubju ter ustvarjanju nepozabnih trenutkov za naše goste, vas vabimo, da postanete ključni del naše ekipe. Pridružite se nam in skupaj ustvarimo spomine, ki bodo našim gostom ostali za vedno v srcu.
Iščemo kandidate z:
- višjo strokovno izobrazbo ALI višješolsko izobrazbo (prejšnjo),
- višja raven znanja angleškega, nemškega, francoskega ali italijanskega jezika (pogoj),
- poznavanje protokola in poslovnega bontona (zaželeno),
- 1 leto delovnih izkušenj v hotelirstvu.
Nudimo:
- pogodbo za nedoločen čas s trimesečno poskusno dobo,
- redno plačilo,
- profesionalno delovno okolje na prestižni lokaciji,
- izkušeno ekipo sodelavcev,
- delo in pridobivanje izkušenj na pomembnih poslovnih in protokolarnih dogodkih,
- odlično referenco,
- možnost toplega obroka,
- brezplačno parkirno mesto.
Naloge in odgovornosti:
- sprejem, potrjevanje in evidentiranje naročil in rezervacij ter priprava ponudb,
- izvajanje organizacijskih del za izvedbo protokolarnih obiskov varovanih oseb oziroma delegacij tujih držav in visokih predstavnikov Republike Slovenije,
- upravljanje s spletnimi portali,
- izvajanje vseh aktivnosti povezanih s prihodi, odhodi in nastanitvijo gostov,
- sprejemanje in usmerjanje obiskovalcev, strank in hotelskih gostov ter posredovanje informacij,
- skrb za razpoložljivost in ustreznost informativnih gradiv (sodelovanje s prodajno službo),
- obračun hotelskih storitev, sprejem gotovine, naročilnic, vavčerjev in plačilnih kartic,
- sprejem pritožb in mnenj gostov ter posredovanje le teh ustreznim službam,
- sprejemanje in oddajanje pošte,
- izdelava in tisk gradiv za potrebe dogodkov,
- prodaja dodatnih storitev in proizvodov JGZ Brda,
- sodelovanje z drugimi službami,
- obračun počitniških kapacitet (Čatež, Pokljuka),
- predlaganje aktivnosti za razvoj delovnega področja,
- pripravljanje evidenc in dokumentov z delovnega področja,
- skrb za osebno urejenost in brezhibno čistočo delovnih prostorov,
- vodenje gostov po objektih in posestvih,
- koordinacija dela vodnikov po objektih in posestvih,
- skrb za izvajanje in nadzorovanje izvajanja predpisov za varno delo in požarno varnost,
- opravljanje drugih nalog na področju dela po odločitvah in zahtevah vodje.
TEHNIK PROTOKOLARNE STREŽBE I (BRDO in VILA BLED)
V našem prestižnem objektu iščemo natakarja/natakarico, ki bo s svojo prefinjeno gostoljubnostjo in strokovnim pristopom ustvarjal/a nepozabno izkušnjo za naše goste. Če vas veseli delo v gostinstvu in želite postati pomemben del naše ekipe, vas vabimo, da stopite v svet gostinske elegance z nami.
Iščemo kandidate s:
- srednjo strokovno izobrazbo ALI srednjo splošno izobrazbo,
- osnovno ravnjo znanja angleškega jezika (zaželeno),
- 6 mesecev delovnih izkušenj v strežbi.
Nudimo:
- pogodbo za nedoločen čas z dvomesečno poskusno dobo,
- redno plačilo,
- profesionalno delovno okolje na prestižni lokaciji,
- izkušeno ekipo sodelavcev,
- delo in pridobivanje izkušenj na pomembnih poslovnih in protokolarnih dogodkih,
- odlično referenco,
- brezplačno parkirno mesto,
- možnost opravljanja dela na Brdu pri Kranju ali Bledu.
Naloge in odgovornosti:
- streženje hrane in pijač,
- sprejem, potrjevanje in evidentiranje naročil in rezervacij,
- skrb za operativne zaloge pijač, napitkov in cigaret ter za zlaganje, sortiranje in popolnitve,
- skrb za materialno poslovanje in odgovorno obračunavanje storitev,
- pripravljanje prostorov, opreme, inventarja in dekoracij,
- skrb za osebno urejenost in brezhibno čistočo delovnih prostorov, pripomočkov in opreme ter njihovo delovanje,
- sortiranje, oddajanje in sprejemanje perila,
- izvajanje sanitarnih, higienskih in zdravstvenih predpisov ter predpisov za varno delo in požarno varnost,
- opravljanje drugih nalog po odločitvah in zahtevah vodje.
PROTOKOLARNI RECEPTOR V
V hotelu v okolici Kranja iščemo posameznika, ki si želi postati del naše edinstvene izkušnje. Če vas privlači čar narave in ste predani gostoljubju ter ustvarjanju nepozabnih trenutkov za naše goste, vas vabimo, da postanete ključni del naše ekipe. Pridružite se nam in skupaj ustvarimo spomine, ki bodo našim gostom ostali za vedno v srcu.
Iščemo kandidate z:
- Srednje strokovno izobraževanje / srednja strokovna izobrazba,
- Srednje splošno izobraževanje / srednja splošna izobrazba poznavanje protokola in poslovnega bontona (zaželeno),
Osnovna raven znanja angleškega jezika (pisno in pogovorno),
- 1 leto delovnih izkušenj v hotelirstvu.
Nudimo:
- pogodbo za nedoločen čas s dvomesečno poskusno dobo,
- redno plačilo,
- profesionalno delovno okolje na prestižni lokaciji,
- izkušeno ekipo sodelavcev,
- delo in pridobivanje izkušenj na pomembnih poslovnih in protokolarnih dogodkih,
- odlično referenco,
- možnost toplega obroka,
- brezplačno parkirno mesto.
Naloge in odgovornosti:
- sprejem, potrjevanje in evidentiranje naročil in rezervacij ter priprava ponudb,
- izvajanje organizacijskih del za izvedbo protokolarnih obiskov varovanih oseb oziroma delegacij tujih držav in visokih predstavnikov Republike Slovenije,
- izvajanje vseh aktivnosti povezanih s prihodi, odhodi in nastanitvijo gostov,
- sprejemanje in usmerjanje obiskovalcev, strank in hotelskih gostov ter posredovanje informacij,
- skrb za razpoložljivost in ustreznost informativnih gradiv (sodelovanje s prodajno službo),
- obračun hotelskih storitev, sprejem gotovine, naročilnic, vavčerjev in plačilnih kartic,
- sprejem pritožb in mnenj gostov ter posredovanje ustreznim službam,
- sprejemanje in oddajanje pošte,
- izdelava in tisk gradiv za potrebe dogodkov,
- prodaja dodatnih storitev in proizvodov JGZ Brda,
- sodelovanje z drugimi službami,
- skrb za osebno urejenost in brezhibno čistočo delovnih prostorov,
- vodenje gostov po objektih in posestvih,
- skrb za izvajanje in nadzorovanje izvajanja predpisov za varno delo in požarno varnost,
- opravljanje drugih nalog na področju dela po odločitvah in zahtevah vodje.
VODJA PROTOKOLARNE RECEPCIJE VI (VILA BLED)
V hotelu v okolici Kranja in Bleda iščemo posameznika, ki si želi postati del naše edinstvene izkušnje. Če vas privlači čar narave in ste predani gostoljubju ter ustvarjanju nepozabnih trenutkov za naše goste, vas vabimo, da postanete ključni del naše ekipe. Pridružite se nam in skupaj ustvarimo spomine, ki bodo našim gostom ostali za vedno v srcu.
Iščemo kandidate z:
- Višješolsko strokovno izobraževanje / višja strokovna izobrazba
- Višješolsko izobraževanje (prejšnje )/ višješolska izobrazba (prejšnja)
- Višja raven znanja angleškega, nemškega, francoskega ali italijanskega jezika (pogoj),
- poznavanje protokola in poslovnega bontona (zaželeno),
- 4 leta delovnih izkušenj v hotelirstvu.
Nudimo:
- pogodbo za nedoločen čas s trimesečno poskusno dobo,
- redno plačilo,
- profesionalno delovno okolje na prestižni lokaciji,
- izkušeno ekipo sodelavcev,
- delo in pridobivanje izkušenj na pomembnih poslovnih in protokolarnih dogodkih,
- odlično referenco,
- možnost toplega obroka,
- brezplačno parkirno mesto.
Naloge in odgovornosti:
- organiziranje, vodenje in nadzorovanje dela recepcije v objektu,
- izvajanje organizacijskih del za izvedbo protokolarnih obiskov varovanih oseb oziroma delegacij tujih držav in visokih predstavnikov Republike Slovenije,
- opravljanje receptorskega dela, organiziranje sodelavcev in nadziranje kakovosti opravljenega dela,
- predlaganje, načrtovanje, usmerjanje in usklajevanje aktivnosti za razvoj delovnega področja,
- zagotavljanje učinkovite in gospodarne izrabe razpoložljivih človeških in materialnih virov,
- spremljanje delovne učinkovitosti sodelavcev, sprejemanje ukrepov za racionalizacije dela, nadziranje stroškov ter porabe potrošnih materialov,
- pripravljanje zahtevanih mnenj, poročil, odgovorov in drugih dokumentov z delovnega področja,
- skrb za osebno urejenost in brezhibno čistočo delovnih prostorov,
- sodelovanje pri pripravi cenikov in priprava ponudb,
- vodenje in vzdrževanje zahtevanih evidenc, dokumentacije in baz podatkov,
- skrb za izvajanje in nadzorovanje izvajanja predpisov za varno delo in požarno varnost,
- opravljanje drugih nalog na področju dela po odločitvah in zahtevah vodstva.
SOBARICA IV (LJUBLJANA)
V našem hotelu iščemo posameznika/posameznico z izjemnim čutom za estetiko in natančnost. Če ste pripravljeni soustvarjati nepozabna bivanja, vas vabimo, da se pridružite naši ekipi kot član/članica hotelskega gospodinjstva.
Iščemo kandidate s:
- srednjo poklicno izobrazbo,
- osnovno ravnjo znanja angleškega jezika (zaželeno),
- 3 mesece delovnih izkušenj.
Nudimo:
- pogodbo za nedoločen čas z dvomesečno poskusno dobo,
- redno plačilo,
- profesionalno delovno okolje na prestižni lokaciji,
- izkušeno ekipo sodelavcev,
- delo in pridobivanje izkušenj na pomembnih poslovnih in protokolarnih dogodkih,
- odlično referenco,
- brezplačno parkirno mesto.
Naloge in odgovornosti:
- izvajanje del predpriprave za čiščenje in vzdrževanje inventarja in objektov,
- čiščenje in vzdrževanje inventarja, objektov in okolice – pometanje, sesanje, pomivanje, loščenje, idr.
- izvajanje šiviljskih del po potrebi,
- izvajanje del v pralnici (pranje in likanje),
- postiljanje, čiščenje kopalnic, zamenjava perila in vzdrževanje standardov v hotelu,
- skrb za goste (posredovanje informacij, vzdrževanje mini barov, poročanje o porabi v mini baru, dostava dodatnih pripomočkov na zahtevo gosta),
- sodelovanje z drugimi službami,
- izvajanje sanitarnih, higienskih in zdravstvenih predpisov ter predpisov za varno delo in požarno varnost,
- skrb za osebno urejenost in urejenost delovnih prostorov, omar, strojev, pripomočkov in opreme ter njihovo delovanje,
- nadzor sob
- opravljanje drugih nalog po odločitvah in zahtevah vodje.